وجود حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان
کد خبر: 4047177
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

وجود حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری خوزستان و دادستان مرکز استان که ۱۶ فروردین‌ماه انجام شد، اظهار کرد: با توجه به نقش خوزستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این استان دارای جایگاه ویژه‌ای است. اکنون نیز خوزستان دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تامین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

وی با اشاره به مشکلات خوزستان در سال‌های گذشته افزود: از بدو آغاز به کار، این دولت انقلابی اقدامات خوبی در خوزستان سازمان‌دهی کرده است؛ اجرای شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی و تأمین آب شرب به خصوص در حوزه طرح غدیر در شش ماه اخیر برخی از اقدامات انجام شده هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ضد انقلابیون در حال سوءاستفاده از مسائل شرکت هفت تپه بودند و این مساله در حال پیدا کردن ابعاد جهانی بود که با تصمیم مشترک دولت و قوه قضائیه هفت تپه نجات پیدا کرد و اکنون این شرکت در مسیر درست قرار دارد و امیدواریم در دو سه سال آینده به سودآوری برسد.

وی افزود: اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان در قالب مصوبات سفر هیات دولت، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و ۸ هزار میلیارد تومان نیز برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان از دیگر اقدامات این دولت انقلابی برای خوزستان است.

استاندار خوزستان با تاکید بر هم‌افزایی برای تحقق اهداف والای نظام مقدس اسلامی گفت: در ابعاد مختلف شاهد هم‌افزایی در خوزستان بودیم؛ با اقدامات انجام شده در موضوع منطقه پتک نزاع شش ساله به صلح منجر شد. در زمینه مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از ۳ هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی انجام شده در خوزستان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، افزود: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.

انتهای پیام
captcha