خرمشهر؛ میزبان اختتامیه یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف
کد خبر: 4057054
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱

خرمشهر؛ میزبان اختتامیه یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف

به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با عنوان «داستان خرمشهر» برگزار می‌شود.

جایزه ادبی یوسفستاره عرفانی، دبیر اجرایی یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ویژه آزادسازی خرمشهر و با عنوان «داستان خرمشهر» برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: فراخوان اولیه این جشنواره داستان، دی‌ماه 1400 منتشر شد و فرصت ارسال آثار در مرحله اول تا اسفند اعلام شد و در مرحله دوم تا 15 فروردین تمدید شد. در این مدت 510 اثر به دبیرخانه کشوری رسید که از بین آن‌ها 38 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند. هیئت داوران در پایان 15 اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی کردند.

عرفانی با بیان اینکه این جشنواره داستانی به صورت منظم هر ساله برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این جشنواره ساعت 17 دوشنبه، 2 خرداد در سالن دویست نفری منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود. قاسم‌علی فراست، دبیر علمی جشنواره و هیئت داوران آن متشکل از مجید قیصری، محمدمهدی رسولی، میرشمس‌الدین فلاح‌هاشمی و پرویز شیشه‌گران است.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در این مراسم از پنج رمان با موضوع خرمشهر با مشارکت حوزه هنری رونمایی خواهد شد. همچنین کتاب آثار برگزیدگان جایزه ادبی یوسف با حضور مسئولان کشوری و سران لشکری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha