برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد امیرالمومنین(ع) دزفول تجلیل شدند
کد خبر: 4064226
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد امیرالمومنین(ع) دزفول تجلیل شدند

مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مسجد امیر المومنین(ع) دزفول با حضور برگزیدگان این مسابقات شب گذشته 23 خرداد برگزار شد.

 مسابقات قرآنی مسجد امیر المومنین(ع) دزفول به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مسجد امیر المومنین(ع) دزفول با حضور برگزیدگان این مسابقات شب گذشته 23 خرداد برگزار شد.

در این مسابقات که به مناسبت سالروز چهار خرداد برگزار شده بود، از بین 100 شرکت کننده، 28 نفر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد، 16 نفر در بخش پسران و 12 نفر در بخش دختران برگزیده شدند.

در مراسم اختتامیه این رویداد قرآنی که با حضور فرماندار، امام جماعت و رئیس شورای فرهنگی مسجد امیرالمومنین(ع) همراه بود، با تقدیم هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن کریم مسجد امیرالمومنین(ع) دزفول در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی ۹ تا ۱۵ سال به پیشنهاد شورای فرهنگ مسجد امیرالمومنین(ع) و با همکاری ستاد چهارم خرداد و سپاه دزفول برگزار شده  بود. علیرضا اسفنده، سید علی زمانی و علیرضا یوسفی کیا داوری این مسابقات را بر عهدا داشتند.

این مسابقات در بخش دختران در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ قرآن کریم و در بخش پسران در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم و اذان 4 و ۵ خرداد برگزار ‌شد.

انتهای پیام
captcha