اجرای طرح «مدارس همدل» برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی
کد خبر: 4067053
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

اجرای طرح «مدارس همدل» برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با بیان اینکه 530 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح مدارس همدل تحصیل می‌کنند، گفت: 280 مدرسه در طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس با این نهاد همکاری دارند.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان روز گذشته 7 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 530 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح مدارس همدل تحصیل می‌کنند، گفت: 280 مدرسه در طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس با این نهاد همکاری دارند.

وی توضیح داد: طرح مدارس همدل با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شده است که به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت، به صورت رایگان از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

شیبه طرح مدارس همدل را الگویی موفق در ترویج فرهنگ خیر و احسان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان نیاز به رابط فرهنگی در جهت ایجاد عزت نفس و مشارکت در برنامه‌ها و کشف استعدادهایشان دارند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان افزود: طرح ملی مدارس همدل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی، در استان نیز با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha