تیم داوری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خوزستان مشخص شدند
کد خبر: 4070494
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

تیم داوری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خوزستان مشخص شدند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان خوزستان از اول مردادماه خبر داد و اعضای هیئت داوران مسابقات را معرفی کرد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان خوزستان مشخص شد.

وی با بیان اینکه شوشتر، رامهرمز، خرمشهر و اهواز میزبانی چهار منطقه این دوره از مسابقات را برعهده دارند، گفت: اول مردادماه بقعه صاحب‌الزمان شوشتر، دوم مردادماه بقعه علمدار رامهرمز، سوم مردادماه سالن آمفی‌تئاتر منطقه آزاد اروند، چهارم و پنجم مردادماه بقعه علی‌ بن مهزیار و سالن شهرک نفت میزبان برگزاری مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات هستند.

سرخی بیان کرد: اهواز با 300 شرکت‌کننده، خرمشهر با 160 شرکت‌کننده، شوشتر با 200 شرکت‌کننده و رامهرمز با 60 شرکت‌کننده مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن اوقاف را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: قاسم بستانی‌ در وقف و ابتدا، جاسم حسین‌زاده در تجوید، انور دغاغله در لحن، حسن حمادی در صوت و محسن مزرعاوی در حفظ داوری گروه آقایان را برعهده دارند. خلود موسوی در تجوید، خیریه عچرش در وقف و ابتدا، نرگس سالمی در لحن، منظر نویدی در صوت و زهرا عساکره در حفظ داوری بخش بانوان را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: منطقه 1 با شهرهای شوشتر، گتوند، اندیمشک، شوش، دزفول، مسجدسلیمان و لالی، منطقه 2 با شهرهای رامهرمز، بهبهان، ایذه، باغملک و رامشیر، منطقه سه با شهرهای خرمشهر، شادگان، ماهشهر، آبادان و هندیجان و منطقه 4 و 5 با شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه مسابقات خود را برگزار می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha