امکانات آموزشی و زیرساخت‌های خوزستان را دریابید
کد خبر: 4087766
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

امکانات آموزشی و زیرساخت‌های خوزستان را دریابید

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امید داریم در آغازین سال تحصیلی پس از کرونا، امکانات آموزشی، زیرساخت‌ها و الزاماتی که خوزستان برای پرچمداری آموزش و پرورش به آن نیاز دارد، دریابید.

آیت الله فرحانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان که امروز ۲ مهر در دبیرستان شاهد شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در چله دوم انقلاب اسلامی، نهال انقلاب اسلامی تبدیل به درختی تنومند شده است. دیروز شاهد بودیم که ریاست جمهور با افتخار تمثال سردار دلها را در سازمان ملل بلند کرد.  

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مساله مهم این است که خوزستان ما مدرسه ولایت و عشق است. این تجربه امروز تکرار شده است و این را باید در متون آموزشی روایت کرد

آیتالله فرحانی اظهار کرد: امید داریم در آغازین سال تحصیلی  پس از کرونا، خوزستان و مردم خوزستان را دریابید. خواهش میکنم امکانات آموزشی، زیرساختها و الزاماتی که خوزستان برای پرچمداری آموزش و پرورش به آن نیاز دارد، دریابید.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به معلمان گفت: علم مصداق کرامت خداوند است، لذا باید به بزرگوارانی که به ما علم میآموزند بیشتر توجه کنیم.

 

انتهای پیام
captcha