ضرورت بسیج فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جهت رونق استان
کد خبر: 4091519
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

ضرورت بسیج فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جهت رونق استان

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران در جهت رونق استان انجام شود، گفت: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

صادق خلیلیانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست کارگروه بسیج سازندگی امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در استانداری خوزستان برگزار شد.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه‌ تحول اساسی دستگاه‌های اجرایی پایه‌گذاری شد. به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌هایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نهادهایی مانند بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیته‌های انقلاب اسلامی و … ایجاد شدند؛ همچنین ورود ظرفیت‌های مردمی به صحنه سبب شد تا بتوانیم از فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی که منبعث از انقلاب اسلامی است استفاده کنیم و شاهد تحول اساسی باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه اکنون بسیج سازندگی به درختی تنومند تبدیل شده و شاهد ثمرات آن هستیم؛ افزود: اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بسیج سازندگی انجام شده است؛ همه دستگاه‌‌ها باید با همین انگیزه و روحیه، کار را پیش گیرند.

وی فرهنگ و نهاد بسیج سازندگی را یک الگوی قابل ترویج در کشور دانست و بیان کرد: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند و دستگاه‌ها گزارش خود را با این فرهنگ ارائه کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی طی یکسال گذشته گفت: در بازسازی زلزله اندیکا، بسیج سازندگی موفق به احداث و تحویل ۳۷۴ واحد جایگاه دام و مشارکت در بازسازی ۱۳ مدرسه شد که اقدام شایسته‌ای است.

خلیلیان درباره ورود بسیج سازندگی به مساله مقابله با ریزگردها تصریح کرد: بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۹ در راستای مقابله با ریزگردها پروژه‌هایی را در جهت تثبت شن کلید زد که برخی از این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و بخش دیگر ۱۴۰۱ به پایان رسیدند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران در جهت رونق استان انجام شود، گفت: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha