22 دی؛ زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن در اهواز
کد خبر: 4098613
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

22 دی؛ زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن در اهواز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به میزبانی خوزستان در  چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از 22 تا 28 دی در اهواز برگزار خواهد شد. 

مسابقات سراسری قرآنجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به میزبانی خوزستان در  چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن در دو بخش بانوان و آقایان به مدت هفت روز از 22 تا 28 دی در اهواز برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه 9 کمیته برگزار کننده این مسابقات تعیین شده‌اند، افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته حراست و انتظامات، کمیته مدعوین، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته فناوری، کمیته فرهنگی، محافل و فوق برنامه، کمیته فنی و کمیته اجرایی هستند و به زودی مسئولان هر یک از این کمیته‌ها تعیین و معرفی خواهد شد.

سرخی گفت: دبیر ستاد برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خوزستان، حجت الاسلام فائز فائزی معرفی شد. 

یادآور می‌شود،  به گفته حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه هماهنگی مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم که نهم آبان در خوزستان برگزار شد، خوزستان در این مسابقات، میزبان حدود 400 تا 500 متسابق و داور قرآنی از سراسر کشور خواهد بود. مسابقات بانوان در مجموعه گیت بوستان و مسابقات آقایان در سالن اجتماعات شرکت ملی نفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت غیر حضوری و پخش فایل‌های ضبط شده برای گروه داوری اجرا می‌شود. این مرحله از ۱۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان در مجموعه مجتمع امام خمینی(ره) در اتوبان رسالت برگزار خواهد شد. نفرات برگزیده این مرحله، به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان خوزستان راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha