همایش «امیدهای انقلاب» در بستان برگزار شد
کد خبر: 4102736
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

همایش «امیدهای انقلاب» در بستان برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هشتم آذر، سالروز آزادسازی بستان، همایش «امیدهای انقلاب» در این شهر برگزار شد.

همایش «امیدهای انقلاب»به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام حسن برهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در همایش «امیدهای انقلاب» که روز گذشته 5 آذر به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی شهر بستان برگزار شد، با اشاره به سالروز تأسیس بسیج مستضعفان، گفت: بسیج، دارای پشتوانه فکری و قرآنی است. بنا بر آموزها و آیات قرآنی آنچه باعث تحقق عدالت و دستورات الهی می‌شود حضور توده‌های مختلف مردمی در صحنه است.

وی ادامه داد: امام راحل توانستند این رویکرد اسلامی را دوباره احیا کنند و مجددا ظرفیت‌های مردمی را پای کار انقلاب و نظام اسلامی بیاورند. اخیرا در چند کشور دیگر با تأسیس تشکیلات نیروهای مردمی تحت عناوین مختلف توانستند جلوی تحقق نقشه استکبار جهانی را بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه گفت: شهر بستان هم به خون مبارک شهدا و هم به قدم‌های زائران حضرت سیدالشهدا(ع) مزین است. لذا توجه ویژه دلسوزان را به این خطه که طریق‌الحسین نام دارد می‌طلبد.

وی در ادامه با اشاره با اغتشاشات اخیر عنوان کرد: جبهه کفر و نفاق تمام قوای خود را به کار بسته تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، لذا آخرین راه را آشوب و اغتشاش دیدند، اما به فضل خداوند متعال و بصیرت ملت ایران اسلامی، باز هم این فتنه شکست خورده است.

برهانی با اشاره به نظریه جنگ تمدن‌ها توضیح داد: مبارزه اصلی این آشوب‌ها با تمدن اسلام ناب و فرهنگ اصیل اسلامی است. 

وی در پایان با اشاره به رویکرد دشمن در ناامید کردن جوانان گفت: دشمن با رسانه‌ها و تبلیغات دروغین خود سعی در تزریق ناامیدی و اظهار دلزدگی از دین و نظام را دارند لکن تجمعات اخیر ملت مومن به ویژه در سیزدهم آبان ماه و همچنین تجمعاتی از قبیل محرم و اربعین، بهترین دلیل بر دینداری و ولایتمداری مردم است.

انتهای پیام
captcha