هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت ساخت هنرستان در خوزستان
کد خبر: 4103023
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت ساخت هنرستان در خوزستان

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان از هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ساخت هنرستان در استان خبر داد.

زیبا صالح پوربه گزارش ایکنا از خوزستان، زیبا صالح‌پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان که امروز هفتم آذر برگزار شد، با اشاره به رتبه نخست خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور بیان کرد: این جایگاهی که در کشور به لطف خدا و همت خیرین کسب کرده‌ایم نگه می‌داریم و همچنان همان جایگاه را کسب می‌کنیم. اخیرا در شهرهای مختلف خوزستان مدارس زیادی افتتاح شده و به طور متوسط در هفته دو خیر و گاهی بیشتر حضور پیدا می‌کنند.  

وی افزود: خوشبختانه خیرین، استان خوزستان را برای ساخت مدرسه مناسب می‌دانند و آشنایی دارند و حدود ۸۰ درصد از پروژه‌های در حال ساخت استان، پروژه‌های مشارکتی و خیری هستند. سیاست‌هایی که مجمع در نظر گرفت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود و عمده خیرین مدرسه‌سازی که به ما مراجعه می‌کنند به سمت تکمیل پروژه‌ها هدایت شدند و در این امر موفق بودیم و عمده پروژه‌های نیمه تمام، به پایان رسیده‌اند و تعداد کمی باقی مانده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: یکی دیگر از اولویت‌های ما توسعه هنرستان‌ها بود و عمدتا هر جا خیرین به ما مراجعه کردند آن‌ها را به سمت ساخت هنرستان‌ها سوق دادیم. در ساخت مدارس استثنایی نیز موفق بودیم و بیش از ۱۰ مدرسه استثنایی را در این چند سال ساختیم و باز هم تصمیم داریم این کار را ادامه دهیم.

صالح‌پور یادآور شد: در سال‌های قبل از کرونا، هر سال تعداد جشنواره‌های مدرسه‌سازی به ۴۰ مورد می‌رسید و دوباره به این نتیجه رسیدیم که جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را در شهرهایی که ظرفیت خوبی از نظر خیرین دارند، برگزار کنیم. این جشنواره در بهبهان برگزار شد. سه شهر بهبهان، دزفول و ماهشهر در استان خوزستان در فعالیت خیرین مدرسه‌ساز و ساخت مدارس پیشتاز هستند.

صالح‌پور گفت: جشنواره خیرین و متمکنین خوزستانی ساکن تهران نیز بسیار اهمیت دارد و این جشنواره تا پیش از پایان سال دوباره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha