برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان در اروند
کد خبر: 4103450
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان در اروند

معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی کودک و نوجوان ویژه بانوان برگزار می‌کند.

دوره تربیت مربیحسین قانعیان، مدیر توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ گفت: معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی کودک و نوجوان ویژه بانوان برگزار می‌کند.

وی گفت: مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی، مربیان مهد و پیش دبستانی، معلمان، دانشجویان، طلاب و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره که با تدریس خانم امیر خانی همراه است، شرکت کنند.

قانعیان درباره شده شرایط دوره افزود: داشتن حداقل سن ۱۸ سال، تحصیلات دیپلم به بالا و تسلط بر قرائت روخوانی و روانخوانی قرآن از شرایط شرکت در این دوره است. به كارگیری نخبگان دوره در طرح‌های فرهنگی قرآنی آموزشی اروند و اعطای مدرک رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم به قبول‌شدگان در آزمون پایانی از امتیازات دوره است. 

مدیر توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند در پایان با بیان اینکه مؤسسات قرآنی بصیرت آبادان و نورالهادی خرمشهر در اجرای این دوره مشارکت دارند، اعلام کرد: این دوره ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه سالن همایش منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام در این دوره تا ۱۴ آذر ماه است.

انتهای پیام
captcha