شرکت ۲۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن
کد خبر: 4104626
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

شرکت ۲۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می‌کنند.

مسابقات قرآنمسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برنامه‌های متعدد آموزش و پرورش در راستای گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز گفت: مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان خوزستانی در ۱۱ رشته مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد، افزود: مرحله آموزشگاهی، نخستین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی است که توسط مدارس به اجرا در می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این هفته اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، ۱۳ محفل انس با قرآن متمرکز استانی، ۴۰ محفل منطقه‌ای و شهرستانی، ۶۴ محفل قرآنی در مراکز دارالقرآن با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حمیدی‌نژاد با اشاره به توجه سند تحول بنیادین به آموزش‌های قرآن و تبیین سیره اهل‌بیت(ع) ادامه داد: هر آموزشگاه یک محفل انس با قرآن را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همان آموزشگاه به اجرا در خواهد آورد. همچنین نشست‌هایی با موضوع آشنایی با سیره علمی و عملی امام حسن عسکری(ع)، نشست‌های مهدویت و نشست‌های سیره فاطمی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام
captcha