آغاز مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های کشور از امروز+ تیزر
کد خبر: 4119369
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

آغاز مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های کشور از امروز+ تیزر

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن‌های کشور از عصر امروز جمعه 14 بهمن در دزفول خبر داد.

جاسم حسینی زادهجاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از آغاز مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن‌های کشور از عصر امروز جمعه 14 بهمن در دزفول خبر داد و گفت: ۱۵ گروه‌ در بخش پسران از 15 استان کشور امروز در دزفول گردهم می‌آیند. امروز مراسم افتتاحیه این مسابقات که یادبود شهدای قرآنی منا است، در حسینیه ثار الله دزفول برگزار می‌شود و آغاز مسابقات از 15 تا 16 بهمن در اردوگاه شهید رجایی این شهرستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ گروه نیز در بخش دختران به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقران الکریم ادارات آموزش و پرورش راه پیدا کرده‌اند که رقابت گروه دختران از 18 بهمن آغاز می‌شود و تا 20 بهمن ادامه دارد. ۱۰ داور ملی و بین‌المللی این مسابقات را داوری خواهند کرد.

به گفته حسینی‌زاده، از استان خوزستان گروه‌های مدیحه سرایی پسرانه «مرکز دارالقرآن حضرت قائم(عج) شادگان» و دخترانه «چهارده معصوم(ع)» آبادان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: از 14 تا 20 بهمن شهرستان دزفول میزبان حدود ۲۰۰ نفر اعضای گروه‌های همخوانی قرآن و عوامل اجرایی در بخش پسران و ۲۰۰ نفر در بخش دختران خواهد بود. در این مدت  فوق‌برنامه‌های سیاحت و زیارت نیز برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است که هدف آن آشنایی دانش‌آموزان با استان خوزستان است.

انتهای پیام
captcha