اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی برگزار شد
کد خبر: 4143367
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
به مناسبت دهه کرامت

اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت، اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی با شعار «بانوان و دختران ایرانی؛ طلایه داران ساخت صحن عقیله بنی هاشم زینب کبری(س)» در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازیبه گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت دهه کرامت، اجتماع بزرگ بانوان و دختران اهوازی با شعار «بانوان و دختران ایرانی؛ طلایه داران ساخت صحن عقیله بنی هاشم زینب کبری(س)» در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودموسوی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در این اجتماع ضمن دهه کرامت گفت: مردم استان خوزستان در کنار سایر استان‌ها عهده‌دار توسعه حرم امام حسین(ع) با ساخت صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و توسعه حرم حضرت ابالفضل(ع) با ساخت صحن ام البنین(س) هستند.

موسوی افزود: پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مقدسه تماماً در جهت رفاه و آسایش حال زائرین در حال انجام است. مردم استان خوزستان به ویژه بانوان و دختران ما اگر هر نفر در سال 12500 تومان در این کار پر خیر و برکت مشارکت کنند بخش بزرگی از این پروژه‌ها خصوصاً پروژه توسعه حرم امام حسین(ع) که با ساخت صحن عقیله بنی هاشم در دست اقدام است به انجام می‌رسد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان درباره بازسازی نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب(س) نیز گفت: حرم حضرت زینب(س) در جریان هجوم تروریست‌های تکفیری آسیب‌های جدی دیده بود که با همت و پشتیبانی شما بانوان خوزستانی و توسط استادکاران اعزامی از استان،  این حرم مطهر به طور کامل بازسازی و نوسازی شد.

انتهای پیام
captcha