تقویت ارتباط با خداوند سعادت انسان را تضمین می‌کند
کد خبر: 4144430
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

تقویت ارتباط با خداوند سعادت انسان را تضمین می‌کند

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خطاب به دانش‌آموختگان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه استان گفت: معتقد هستیم برای قوی و توانمند شدن باید به منبع قدرت و منبع توانمندی وصل شویم و منبع توانمندی و قدرت خداوند است که ارتباط با او سعادت انسان را تضمین می‌کند.

حسن محمدی مجدبه گزارش ایکنا از خوزستان، حسن محمدی مجد، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در آیین فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان مؤسسه جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز ۸ خردادماه برگزار شد، گفت: در تحقیقی که روی کسانی که از بدو کودکی تا کهنسالی انجام شده، سوال شده است که سعادت در چیست؟ بسیاری در پاسخ گفته بودند سعادت را در کسب مقام می‌بینند و برخی نیز داشتن ثروت را عنوان کردند اما نکته قابل توجه این است که با افزایش سن این جامعه آماری، پاسخ‌ها تغییر کرد.

وی افزود: پاسخی که بعد از ۷۵ سال این جامعه آماری به عنوان راه اصلی سعادت داده بودند، داشتن رابطه خوب و ایمن بود. بنابراین اگر بتوانیم روابط سالم، ایمن و خوبی داشته باشیم سعادت ما تضمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: معتقد هستیم برای قوی و توانمند شدن باید به منبع قدرت و منبع توانمندی وصل شویم؛ منبع توانمندی و قدرت خداوند است. بنابراین باید سعی شود رابطه با خداوند تقویت شود و با این کار به منبع قدرت و توانمندی وصل شده‌ایم.

محمدی‌مجد خطاب به دانش‌آموختگان عنوان کرد: به خود و توانمندی‌هایتان ایمان داشته باشید و بدانید هر آنچه می‌خواهید قابل دستیابی است به شرط اینکه به هدف متمرکز شوید. باید همه توانمندی‌ها و افکار بر موفقیت متمرکز شود تا در سایه لطف خداوند موفق باشید.

انتهای پیام
captcha