اتباع خارجی ساکن ایران در ایام اربعین از مرز شلمچه خارج شوند
کد خبر: 4164449
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

اتباع خارجی ساکن ایران در ایام اربعین از مرز شلمچه خارج شوند

استاندار خوزستان گفت: در ایام اربعین، اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین‌المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می‌آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست علیاکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز، یکم شهریورماه برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار کرد: هفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگار گذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می ماند.

حسینی محراب با اشاره به شعار هفته دولت یعنی «دولت، مردم»، بیان کرد: در هفته دولت از واژههای تاثیرگذار، کارهای جدید و نو استفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

وی عنوان کرد: از مطرح کردن مقامات و مسئولان بپرهیزید، این دولت متعلق به مردم است و بگذارید که مردم در کارها دخیل باشند.

استاندار خوزستان افزود: رابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده میشد اما اکنون دیده نمی‌شوند؛ برقرار شود و ما به سراغ آنها برویم.

حسینی محراب با تأکید بر اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، تصریح کرد: تقسیم کاری میان فرمانداری‌ها، ادارات کل و شهرستان‌ها جهت نمایشگاه صورت گیرد تا دستاوردهای دولت به گوش مردم برسد.

وی ادامه داد: ارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه‌ها مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آنها نیز با از دستاوردهای دولت مطلع شوند.

استاندار خوزستان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت حرکتی مؤثر برای بیان دستاوردهای دولت بود که باید در این روزها هم با جدیت ادامه پیدا کند. برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌ها انجام شود و پروژهها در سامانه ثبت شوند.

وی اظهار کرد: فرمانداران در اربعین از ورودی پنج مسیر شوش، اندیمشک، هندیجان، بهبهان، ایذه باید کریمانه بودن خوزستان را به رخ بکشند. مسیرهای حادثهخیز با موکب، چراغ‌های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده شوند.

حسینی محراب عنوان کرد: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بینالمللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور میآیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در افتتاح پروژهها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تبلیغات زمان انتخابات نرسد.

انتهای پیام
captcha