100 طلبه خوزستانی در هفته وحدت معمم می‌شوند
کد خبر: 4172613
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

100 طلبه خوزستانی در هفته وحدت معمم می‌شوند

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان درباره برنامه‌های جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان گفت: در هفته وحدت حدود ۱۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان به لباس روحانیت ملبس می‌شوند.

عمامه گذاریبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان درباره برنامه‌های جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان گفت: در هفته وحدت حدود ۱۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان معمم می‌شوند.

وی افزود: نخستین ویژه برنامه عمامه گذاری طلاب یکشنبه ۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز برگزار شد. در این برنامه علاوه بر طلاب این مدرسه، تعدادی از طلاب مدارس علمیه علی بن ابی طالب(ع) ایذه، دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز و امام مهدی(عج) زرگان نیز معمم شدند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: دوشنبه ۱۰ مهر نیز دو ویژه برنامه برگزار خواهد شد که اولین آن در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، بعد از نماز ظهر و عصر و دومین برنامه در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

منصوری، اظهار کرد: چهارمین ویژه برنامه فردا سه‌شنبه 11 مهر همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مدرسه علمیه آل طیب اهواز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد. در این مراسم تعدادی از طلاب مدرسه لباس تبلیغ دین را بر تن خواهند کرد.

وی ادامه داد: شهرستان دزفول میزبان پنجمین ویژه برنامه در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه خواهد بود که در این مراسم تعدادی از طلاب مدارس علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول، امام محمد باقر(ع) شوش و امام جعفر صادق(ع) الوان در حرم مطهر سبزقبا(ع) این شهرستان ملبس می‌شوند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان افزود: پنج شنبه ۱۳ مهر ماه هم ویژه برنامه تلبس در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد برگزار می‌شود که در این مراسم علاوه بر طلاب مدرسه، تعدادی از طلاب مدرسه رضویه هویزه نیز لباس تبلیغ دین را بر تن خواهند کرد. ویژه برنامه جمعه ۱۴ مهرماه در مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha