آغاز فعالیت مهد مجازی قرآن در مؤسسه آل‌محمد(ص) اهواز
کد خبر: 4172932
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

آغاز فعالیت مهد مجازی قرآن در مؤسسه آل‌محمد(ص) اهواز

مدیر مؤسسه قرآنی آل‌محمد(ص) اهواز از راه‌اندازی مهد قرآن مجازی این مؤسسه خبر داد و گفت: این مهد قرآن ویژه کودکان ۳ تا ۵ سال فعالیت خود را در روز‌های گذشته آغاز کرد.

آموزش قرآن به کودکانسیده‌مریم حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی آل‌محمد(ص) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از راه‌اندازی مهد قرآن مجازی این مؤسسه خبر داد و گفت: این مهد قرآن ویژه کودکان سه تا پنج سال فعالیت خود را در روزهای گذشته آغاز کرد.

وی اظهار کرد: فعالیت این مهد قرآن به صورت صوتی و تصویری و شامل کلاس قرآن، خمیربازی، آموزش کاردستی، زبان انگلیسی مکالمه‌محور، نقاشی، سفال و دست‌ورزی است. این آموزش‌ها روزهای زوج به صورت صوتی و تصویری به کودکان ارائه می‌شود.

حسینی همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی آموزش قرآن به زبان انگلیسی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: در این دوره که به صورت برخط برگزار می‌شود، مربیان با روش ارائه محتوا و آموزش قرآن به زبان انگلیسی برای سنین مختلف آشنا می‌شوند.

گفتنی است، مؤسسه قرآنی آل‌محمد(ص) اهواز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی از سال 95 به طور تخصصی در زمینه آموزش نوین قرآن به کودکان، تولید و طراحی و ساخت نرم‌افزار های قرآنی و طراحی کتاب و پوستر برای کودکان فعالیت می‌کند.

یکی از طرح‌های این مؤسسه در سال‌های گذشته، آموزش قرآن به زبان انگلیسی به کودکان بوده که در این زمینه موفق شده است بسته آموزشی خود را در قالب کتاب ‌و DVD به محصولی قابل عرضه به مؤسسات قرآنی و خانواده‌ها تبدیل کند. 

انتهای پیام
captcha