آیین معنوی اعتکاف در 400 مسجد خوزستان آغاز شد
کد خبر: 4195857
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

آیین معنوی اعتکاف در 400 مسجد خوزستان آغاز شد

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از افزایش 30 درصدی مساجد برگزارکننده اعتکاف در سطح استان خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف از امروز، پنجم بهمن‌ماه در 400 مسجد استان اعم از مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

آیین اعتکافحجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با تبریک سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از امروز، پنجم بهمن‌ماه در 400 مسجد استان اعم از مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه امسال با همکاری متولیان مساجد در سراسر استان شاهد افزایش 30 درصدی مساجد برگزارکننده اعتکاف نسبت به سال گذشته هستیم، افزود: این مراسم فرصت بی‌نظیری را در اختیار جریان فرهنگی و دینی کشور قرار می‌دهد تا پذیرای مؤمنان، جوانان، بانوان و همه اقشار مردم باشیم. تلاش ما در اداره‌کل تبلیغات اسلامی بر این بود که استان را به‌طور صدر در صد پوشش دهیم و مردم ما در هر نقطه از استان بتوانند به این مراسم دسترسی داشته باشند.

فردآقایی با بیان اینکه امسال شور و شوق و استقبال خوبی را از ناحیه نوجوانان، جوانان و بانوان شاهد هستیم، گفت: مراسم اعتکاف به فرموده مقام معظم رهبری نماد دینداری و معنویت جوانان و نوجوانان ماست و از جمله اهداف جدی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تقویت محتوایی و کمی و کیفی این مراسم بوده است. امیدوارم معتکفان عزیز، هم از فیوضات معنوی این ایام بهره‌مند شوند و هم فضای شهر و خانواده خود را عطرآگین کنند.

انتهای پیام
captcha