آموزش حفظ و تجوید قرآن ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در اهواز
کد خبر: 4197615
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

آموزش حفظ و تجوید قرآن ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در اهواز

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج النبی اهواز گفت: کلاس‌های این مؤسسه قرآنی غالبا برای افراد نابینا و کم‌بینا است و در حال حاضر در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید قرآن در حال برگزاری است.

خط بریلسیدهانی عباسی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج النبی اهواز و حافظ روشندل قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: کلاس‌های این مؤسسه قرآنی غالبا برای افراد نابینا و کم‌بینا است و در حال حاضر در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید قرآن در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: کلاس‌های مؤسسه به صورت رایگان در قالب فضای مجازی و تلفنی برگزار می‌‎شود. پیش از این مسابقات قرآنی نیز برای قرآن آموزان مؤسسه برگزار می‌کردیم که فعلا به دلیل مسائل مالی، مدت‌ها است برگزار نشده‌اند.

عباسی گفت: در کنار فعالیت آموزشی، یکی دیگر از برنامه‌های این مؤسسه قرآنی، پایگاه اینترنتی معراج النبی است که پیوسته به روز رسانی می‌شود و محتوای آن شامل آموزش قرآن، احادیث موضوعی، احکام شرعی، شرح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، تفسیر سوره‌های قرآن کریم و مهدویت است.

گفتنی است،  مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج‌النبی در سال ۹۳ با هدف توسعه آموزش قرآن کریم ویژه افراد نابینا و کم بینا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد.

انتهای پیام
captcha