جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز می‌شود
کد خبر: 4197837
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
از یکم اسفند

جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز می‌شود

مرحله دانشگاهی بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از یکم اسفندماه آغاز می‌شود.

بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

صدیقه رجایی، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

وی ادامه داد: اقدامات اداره قرآن دانشگاه با هدف جذب حداکثری دانشگاهیان برای شرکت در این جشنواره قرآنی ادامه دارد. تشکیل گروه سفیران نور با حضور دانشجویان برای تبلیغ چهره به چهره در خوابگاه‌ها، برگزاری نشست مشترک با دانشجویان نوورود بهمن‌ماه، برگزاری کمیته تخصصی قرآن، برگزاری جلسه با رابطان قرآنی 52 واحد تابعه دانشگاه و... از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت می‌گیرد.

رجایی با بیان اینکه از ظرفیت برگزیدگاه جشنواره‌های گذشته دانشگاه در جهت توانمندسازی دانشجویان استفاده می‌شود، گفت: دوره‌های مهارتی در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر، صوت و لحن و حفظ قرآن از پایان هفته جاری آغاز می‌شود.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: با تشکیل کمیته قرآن ابلاغیه اعضا داده می‌‌شود. همچنین موضوع تشکیل کانون قرآن و عترت استادی در این نشست مطرح خواهد داشت.

وی بیان کرد: مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن این دانشگاه از یکم اسفندماه با برگزاری بخش آوایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha