۲۵۵ مسجد و حسینیه در خوزستان؛ آماده اسکان زائران در مسیر بازگشت
کد خبر: 3851129
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

۲۵۵ مسجد و حسینیه در خوزستان؛ آماده اسکان زائران در مسیر بازگشت

گروه اجتماعی ــ ۲۵۵ مسجد و حسینیه در شهر‌های سوسنگرد، بستان، خرمشهر، آبادان، اهواز، شوش و اندیمشک برای اسکان زائران در مسیر بازگشت اعلام آمادگی کرده‌اند.

آماده‌سازی 255 مسجد و حسینیه برای اسکان زائران در مسیر بازگشتمحمدتقی چارمحالی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به ادامه حضور تعدادی از مواکب در شملچه و چذابه گفت: با توجه به کاهش حجم ورود زائران، تعداد مواکب نیز کاهش پیدا کرده است، با این وجود 15 موکب تا 25 صفر در پایانه چذابه و حدود 20 موکب تا 30 صفر در شلمچه به خدمت‌رسانی به زوار ادامه می‌دهند.

وی با اعلام اینکه 255 مسجد و حسینیه در سطح استان برای اسکان زائران آماده هستند، گفت: با توجه به خستگی زائران، توصیه می‌شود که شب را در یکی از مساجد و حسینیه‌هایی که در شهرهای مسیر زوار آماده پذیرایی از آنها هستند، بمانند.

چارمحالی ادامه داد: این مساجد و حسینیه‌ها در شهرهایی مثل سوسنگرد، بستان، خرمشهر، آبادان، اهواز، شوش و اندیمشک آماده اسکان و پذایرایی زائران هستند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با بیان اینکه 29 مسجد و حسینیه در اهواز برای اسکان زائران اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، گفت: حسینیه سجادیه سه راه، حسینیه حضرت ابالفضل(ع) عین دو، مسجد امام صادق(ع)، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) کمپلو، مسجد ولایت گلستان، مسجد ارشاد امانیه، مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کوی ملت از جمله این مساجد هستند.

انتهای پیام
captcha