نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی در اهواز افتتاح شد
کد خبر: 3888548
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی در اهواز افتتاح شد

نقاهتگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی با همکاری حوزه بسیج شهید تندگویان و بهداشت و درمان شرکت نفت جنوب در اهواز افتتاح شد.

نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی در اهواز افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز ۱۳ فروردین ماه در آیین افتتاح نقاهتگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی در اهواز، اظهار کرد: مبارزه با ویروس کرونا که مثل یک جنگ تمام عیار امروز همه دنیا را گرفته است واقعا کار بسیار سختی است و لازم است همه دستگاه‌ها با همه امکانات پای کار بیایند تا کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس قرار دارند بتوانند موفق شوند. لذا بسیج، سپاه و نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاهها امکانات خود را پای کار آوردند.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری حوزه بهداشت و درمان شرکت نفت جنوب در حوزه بسیج شهید تندگویان، سالن ورزشی در این حوزه تبدیل به نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی شده که دومین نقاهتگاه ما در مرکز استان است. یک نقاهتگاه دیگر باقی مانده تا ظرفیت را به سیصد تخت برسانیم. در شهرستان ها هم ۵۰۰ تختخواب پیش بینی شده که آماده بهره‌برداری است.

شاهوارپور گفت: همچنین امروز هم که بنابر سنت دیرینه مردم به پارک ها و تفرجگاه ها می آمدند، لازم بود که
عملیات معکوس برای عدم حضور مردم انجام شود که البته بسیاری از مردم رعایت کرده و به پارک ها و تفرجگاه ها نیامدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت: محدودیت‌هایی توسط پلیس انجام شد و هرجا لازم بود بسیج به کمک پلیس آمد و همه این کارها برای سلامت مردم است و مهم این است که مردم در این رزمایش موفق باشند چرا که مقابله با ویروس کرونا رزمایشی توسط دولت و همه مسئولان و مردم است.

انتهای پیام
captcha