فعالیت جهادی مساجد به مردم اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 3889722
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

فعالیت جهادی مساجد به مردم اطلاع‌رسانی شود

امام جمعه اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌ همه نیروهای جهادی در مساجد استان و اهواز، گفت: این فعالیت‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا همه بدانند که آشنایی بیشتر با دین باعث حضور بیشتر در صحنه کمک‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد‌نبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز شامگاه امروز ۱۸ فروردین‌ماه از مسجد جوادالائمه اهواز و فعالیت‌های قرارگاه جهادی این مسجد بازدید کرد و گفت: با توجه به درگیری عالم به ویروس کرونا واقعیت این است که با توجه به توحید افعالی برگی از درخت نمی‌افتد مگر به اذن خداوند.

وی ادامه داد: وقتی بشر ادعا می‌کند که به همه مجهولات دست یافته، خداوند با یک ویروس که شاید میکروسکوپ هم به سادگی نتواند آن را رصد کند، آنها را متوجه اشتباهشان می‌کند.

موسوی‌فرد گفت: اکنون می‌بینیم که چه مناسباتی میان کشورهای آمریکایی و اروپایی در دریافت محموله‌های بهداشتی وجود دارد؛ روحیه همکاری در این کشورها نیست همان روحیه‌ای که در جنگ تحمیلی در میان جوانان ما و خانواده‌ها در پشت جبهه وجود داشت، اکنون که یک بار دیگر دنیا با جنگ جهانی روبرو شده، مردم خوب ما، بسیجیان، گروه‌های جهادی پزشکان و کادر درمان در عرصه فعال هستند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نظام مقدس اسلامی همه کارهای خود را باید اطلاع‌رسانی کند» به این جهت مردم باید بدانند که در کشورشان چه اتفاقی می‌افتد و بدانند که هر چقدر با فرهنگ دین آشنا باشیم بیشتر در صحنه هستیم. اکنون کارهای خداپسندانه طلاب جوان، بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیار جای تقدیر دارد و باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه اهواز گفت: از همه مساجد استان و اهواز به ویژه مسجد جوادالائمه که همیشه در این امور پیشتاز بوده است، تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha