واکنش مدیرکل تبلیغات اسلامی به اظهارات رئیس حوزه هنری خوزستان
کد خبر: 3899025
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

واکنش مدیرکل تبلیغات اسلامی به اظهارات رئیس حوزه هنری خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اینکه مدیری در نظامی اسلامی که برای ایجاد تمدن عظیم اسلام در جهان طرح‌ریزی می‌کند، بیاید و درخصوص یک خواننده لس‌آنجلسی به این صورت اظهار نظر کند، به هیچ عنوان شایسته نبوده و مردود است.

نبی زاده

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز، ۲۶ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: در خصوص سخنان مدیر کل حوزه هنری استان که اخیراً در اینستاگرام منتشر شده دو مطلب را عرض می‌کنم، مطلب اول اینکه اساساً حوزه‌های هنری در استان‌ها زیر نظر ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها نیستند و مستقیماً از مرکز توسط ریاست حوزه هنری کشور جناب آقای مومنی شریف اداره می‌شوند؛ لذا هیچ‌گونه ارتباط کاری و اداری بین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و حوزه هنری استان وجود ندارد.

وی افزود: مطلب دوم در این خصوص این است که، چنین دیدگاهی از هیچ روحانی و طلبه‌ای پذیرفته نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: اینکه مدیری در نظامی اسلامی که برای ایجاد تمدن عظیم اسلام در جهان طرح‌ریزی می‌کند، بیاید و درخصوص یک خواننده لس‌آنجلسی به این صورت اظهار نظر کند، به هیچ عنوان شایسته نبوده و مردود است.

وی ادامه داد: از مسئولان این مجموعه انتظار داریم برخورد انقلابی با این موضوع داشته باشند، ضمن اینکه، مسئله مهم‌تر این است که ما باید از همه نهادها، مطالبه عملکرد انقلابی داشته باشیم که حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی نیز از این امر مستثنی نیستند.

وی گفت: مطالبی چون رواج هنر انقلابی، استفاده از زیرساخت‌های نظام اسلامی جهت تقویت و توسعه هنر انقلابی و ترویج آرمان‌های امامین انقلاب و پرورش هنرمندان انقلابی باید مورد مطالبه باشند و باید ببینیم این مسائل در دوران مدیریت این برادر محقق شده‌اند یا خیر. اما اینکه نیروهای انقلابی رصد و مطالبه‌گری مدام را رها کرده و و فقط زمانی که مشکلی به وجود آمد مطالبه انقلابی و به حق خودمان را مطرح کنیم نتیجه موفقیت‌آمیزی نخواهیم گرفت.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان در روزهای اخیر در پخش زنده فضای مجازی اینستاگرام درباره یکی از خوانندگان خارج نشین اظهارنظری کرده که واکنش‌های مختلفی را به‌دنبال داشته است. 

انتهای پیام
captcha