کتاب «تشیع و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع)» آماده چاپ شد
کد خبر: 3962357
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

کتاب «تشیع و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع)» آماده چاپ شد

کتاب «حقانیت تشیع در کتاب و سنت» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالامیر سلطانی با نام «تشیع و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع)» به چاپ دوم می‌رسد.

کتاب «تشیع و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع)» آماده چاپ شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، کتاب «حقانیت تشیع در کتاب و سنت» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالامیر سلطانی که بهار سال 98 از سوی انتشارات ذوی القربی منتشر شد، آماده چاپ دوم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالامیر سلطانی، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره چاپ دوم کتاب گفت: این کتاب با نام «تشیع و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع)» آماده چاپ شده است. کتاب کاملا به شکل درسنامه و قابل استفاده در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تدوین شده است.

وی درباره تغییرات کتاب نسبت به چاپ اول اظهار کرد: این کتاب، نسبت به چاپ اول حجیم تر و در 420 صفحه آماده شده و مشتمل بر 3 بخش و 12 فصل است. در هر فصل مانند کتاب‌های درسی، در ابتدا اهداف بیان شده و در پایان پرسش‌ها و منابع مطالعاتی برای استفاده دانشجویان تدوین شده است.

نویسنده کتاب گفت: هدف از تألیف این کتاب، بیان مختصر و مفید اصول شیعه است تا پیروان اهل‌بیت(ع) بتوانند با مراجعه به این کتاب از نظر استدلالی با عقیده خود آشنا شوند. 

انتهای پیام
captcha