برنامه‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در اندیشمک
کد خبر: 3971784
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

برنامه‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در اندیشمک

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اندیمشک گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اندیمشک یک سال است که فعالیت جدید خود را از سر گرفته است و علی‌رغم شرایط کرونایی به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهد.

مهدویتحجت الاسلام سید ولی‌الله مهدوی، مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) اندیمشک یک سال است که فعالیت جدید خود را از سر گرفته است و علی‌رغم شرایط کرونایی به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های این بنیاد در روزهایی که وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، زرد اعلام
می‌شود، شامل اقامه نماز استغاثه به امام زمان(ع) به صورت ماهانه، زیارت حضرت صاحب الزمان(ع) و قرائت زیارت آل یاسین بعد از ظهرهای جمعه است. این مراسم در فضاهای معنوی شهرستان مثل حسینیه ثارالله(ع)، قطعه شهدای مدافع حرم یا مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

مهدوی درباره فعالیت بنیاد در فضای مجازی گفت:‌ گروه‌هایی در فضای مجازی تشکیل شده است که به صورت منظم و روزانه، معارف مهدوی را منتشر می‌کنند. محتوای این گروه‌ها شامل عکس نوشته های حاوی معارف مهدویت، پاسخ به شبهات، مهدویت در قرآن، مهدویت در احادیث و سبک زندگی مهدوی است.

وی با اشاره به همکاری بنیاد در برگزاری چهاردهمین مراسم جشن دهه مهدویت در ماه شعبان گذشته گفت: این جشن چهارده سال است که به صورت مداوم از سوی مهدیه صاحب الزمان(ع) شهرستان برگزار می‌شود. 

مهدوی که از اعضای هیئت امنای این مهدیه است، افزود: این مجموعه به صورت متمرکز در حوزه معارف مهدوی فعالیت می‌کند و هر ساله از شب هفتم شعبان تا شام ولادت امام عصر(ع) جشن دهه مهدویت را به مدت ۱۰ شب با دعوت از سخنرانان کشوری و استانی برگزار می‌کند. در دو سال گذشته این برنامه به دلیل کرونا به صورت محدود برگزار شد.

انتهای پیام
captcha