آیت‌الله شفیعی رأی خود را به صندوق انداخت
کد خبر: 3978345
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

آیت‌الله شفیعی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله شفیعی با شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، رأی خود را به صندوق‌ انداخت.

آیت‌الله شفیعی رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز 28 خرداد، با حضور در مسجد آیت‌الله شفیعی رأی خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صندوق‌ شماره 186 انداخت.

وی در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: انتخابات، یک مسئله بسیار بااهمیت است و مردم باید این اهمیت را درک کنند. وجود انتخابات در هر ملتی به معنی اختیارات تام و تمام و آزادی و استقلال افراد آن ملت است. این ملت هستند که با انتخاب خود رئیس جمهورشان را برمی‌گزینند و اثبات می‌کنند ملتی آزاد هستند و بدون اجبار و اکراه سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند.

آیت‌الله شفیعی تأکید کرد: در ساعات باقی مانده از انتخابات ریاست جمهوری، همه با اختیار و آزادی و عشق و علاقه پای صندوق‌های رأی بیایند و دین خود را ادا کنند و در مقابل کشورهای دیگر افتخارات ملت شریف ایران را به منصه ظهور و بروز برسانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت همه را آرزو می‌کنیم و منتظریم مردم با آرای بسیار بالا شرافت و استقلال و ملیت خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha