بهره‌گیری از بارش فکری جوانان حوزه و دانشگاه در جلسات ستاد غدیر
کد خبر: 3980484
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

بهره‌گیری از بارش فکری جوانان حوزه و دانشگاه در جلسات ستاد غدیر

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اهمیت حضور جوانان در جلسات ستاد غدیر، گفت: باید بتوان از فکر، اندیشه و بارش فکری جوانان اعم از حوزه علمیه و دانشگاه بیشتر استفاده کرد.

بهره گیری از بارش فکری جوانان حوزه و دانشگاه در جلسات ستاد غدیربه گزارش ایکنا از خوزستان در آستانه فرا رسیدن عید غدیر،‌ جلسه ستاد غدیر خوزستان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در این جلسه با تأکید بر اینکه به عنوان وظیفه و رسالت باید بتوان غدیر را جهانی و در قالب سرفصل‌های گوناگون معرفی کرد، گفت:‌ در هر عرصه توجه به تشکل و تشکیلات بسیار مهم است. با توجه به اینکه می‌خواهیم در جامعه اسلامی و بشریت اثرگذار باشیم، باید برنامه‌ریزی کنیم‌ و در ادامه این مسیر نیز برای شکل‌گیری کمیته‌ها و کارگروه‌های گوناگون تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به اهمیت حضور جوانان در چنین جلساتی اشاره و تأکید کرد: باید بتوان از فکر، اندیشه و بارش فکری جوانان اعم از حوزه علمیه و دانشگاه بیشتر استفاده کرد تا بعد نیز مورد انتقاد قرار نگیریم. قطعا جوانان می‌توانند کمک کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به کمیته‌های گوناگون غدیر از جمله پشتیبانی، فرهنگ غدیر و.. گفت: حداقل ۱۰ کمیته در موضوع غدیر شکل بگیرد و در طول سال نیز کار کنند و محصول زحمات آنها را شاهد باشیم.

موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات با محوریت غدیر از ماه‌ها قبل‌تر از این مناسبت، بیان کرد: در ایام اربعین هر سال شاهد اتفاق جدید هستیم که ناشی از بررسی نقاط قوت و ضعف بعد از اتمام این ایام است، لذا نسبت به غدیر نیز باید شاهد این مسأله باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر مردمی کردن هرچه بیشتر غدیر، تصریح کرد: به جای اینکه بخواهیم ادارات را تشویق کنیم، مردم را در خط مقدم قرار دهیم و ادارات نیز به عنوان تقویت کننده آنها و در پشت جبهه باشند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اگر بتوان هر خدمتی از خدمات را در قالب‌های مختلف مثل ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و... در ایام غدیر، ماه ذی الحجه و به ویژه دهه ولایت ارائه کرد، می‌توان در جهت نشر این مبانی کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان تأکید کرد: بعد از پایان این مناسبت، بار دیگر همین مجموعه بشینند، آسیب شناسی کنند و خود را برای سال بعد مهیا کنند تا بتوان بحث غدیر را پربارتر کرد.

 

انتهای پیام
captcha