برگزاری دوره مجازی «باورهای روشن» ویژه طلاب و دانشجویان خوزستان
کد خبر: 3982209
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

برگزاری دوره مجازی «باورهای روشن» ویژه طلاب و دانشجویان خوزستان

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان، دوره مجازی «باورهای روشن» را ویژه طلاب و دانشجویان خوزستان برگزار می‌کند.

دوره مجازی «باورهای روشن» ویژه طلاب و دانشجویان خوزستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خوزستان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان، دوره مجازی «باورهای روشن» را ویژه طلاب و دانشجویان خوزستان برگزار می‌کند.

سرفصل‌های این دوره شامل «دین شناسی و معرفت دینی» با تدریس حجت الاسلام والمسلمین واعظی، «تشیع، هویت و تاریخ» با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی، «امامت» با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی گلپایگانی، «توحید و خداشناسی» با تدریس حجت الاسلام والمسلمین معلمی است.

همچنین «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین ارسطا، «وحی و خاتمیت» با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی گلپایگانی و «مهدویت» با تدریس آیت الله مروجی طبسی، «عدل»، با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین برنجکار و «معاد» با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین شیروانی از دیگر سرفصل‌های دوره باورهای روشن است.

مهلت ثبت نام برای طلاب و دانشجویان 15 تا 25 تیر و زمان برگزاری دوره 1 مرداد تا 31 مهر اعلام شده است. علاقه‌مندان برای ثبت نام به پایگاه https://el.balagh.ir/doreh/5252 مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha