موكب قرآنيان در اهواز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4000303
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

موكب قرآنيان در اهواز راه‌اندازی می‌شود

به مناسبت اربعین حسینی موكب قرآنيان با برنامه‌هایی چون تلاوت اذان‌گاهی، تصحیح نماز و مشاوره قرآنی از ۵ تا ۱۳ مهرماه در اهواز برپا می‌شود.

موكب قرآنيان در اهواز راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از خوزستان از راه‌اندازی موكب قرآنيان در اهواز خبر داد و گفت: این رویداد به مناسبت اربعین حسینی به همت این اداره و دارالقران عتبه امام حسين(ع) و جامعه قرآنى استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این موکب از ٢٠ صفر همزمان با 5 مهر تا ٢٨ صفر همزمان با 13 مهر در پیچ میدان(میدان ولایت) واقع در خیابات 14 حصیرآباد، روبروی ورزشگاه عادل مستقر می‌شود. برنامه‌های این موکب شامل تلاوت تحقیق اذانگاهی قبل از اذان مغرب‏، ايستگاه تصحيح نماز در ساعات ١٧:٣٠ تا ٢١:٣٠، ابتهال و تواشيح ٢١ تا ٢١:٣٠، مشاوره قرآنی ١٧:٣٠ تا ١٨:٣٠ و ايستگاه نقاشی است.

فدیعمی افزود: سخنرانی، مداحی و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این موکب است. افرادی كه علاقه‌مند هستند به صورت جهادی داوطلب شده و در زمینه تلاوت اذان‌گاهی تحقيق، ايستگاه تصحيح نماز،‌ ابتهال و تواشيح و مشاوره قرآنی همکاری کنند، با شماره 09398475791 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha