اقتدار آفرینی رمز ماندگاری نظام اسلامی است
کد خبر: 4020536
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

اقتدار آفرینی رمز ماندگاری نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است گفت: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان توطئه‌گری مواجه هست برای مواجهه با چنین دشمنانی در صیانت از امنیت و آرامش مردم باید قدرتمند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز ۲۲ آذر در جمع حلقه‌های صادقین سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، از بسیجیان به عنوان انسانهایی آگاه، بصیر و با استقامت فکری و عملی نام برد و خطاب به آنان گفت: شما در سابقه انقلابی و پاسداری از انقلاب اسلامی پیشتاز هستید، با وجود همه کمبودها و کم‌توجهی‌ها در پاسداری از انقلاب در تمامی عرصه‌ها حتی زمانی که هیچ تیپ و لشکری تشکیل نشده بود خوش درخشیدید.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از مهم‌ترین جلوه‌های مجاهدت بسیجیان در عرصه خدمت‌رسانی را اقدامات آنان در امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان و نیز آبرسانی به روستاهای کم‌برخوردار عنوان و اظهار کرد: در پیشگاه الهی هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست و شما نیز باید نسبت به این نعمت بزرگ شاکر باشید.

وی در ادامه با اشاره به بیانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است گفت: خدمت به مردم باعث می‌شود که انگیزه، امید و نشاط آنها برای سنگر نشینی انقلاب بالا برود.

وی افزود: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد، پاسداری از این انقلاب الهام‌بخش حساس‌تر، دشوارتر و نیازمند آگاهی‌های بیشتری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی قوی‌شدن و اقتدار آفرینی را رمز ماندگاری توصیف و تصریح کرد: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان توطئه‌گری مواجه هست برای مواجهه با چنین دشمنانی در صیانت از امنیت و آرامش مردم باید قدرتمند باشد.

وی با تأکید بر اینکه از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست گفت: قوی شدن شامل ابعاد مختلفی است که یکی از آن بعد سخت‌افزاری مانند موشک، سلاح‌های جنگی، آموزش و اشراف اطلاعاتی می‌شود اما علاوه بر اقتدار بخشی در این حوزه می‌بایست بصیرت دینی افراد به عنوان قوت درونی آنان ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان ولایت‌مداری و روحیه جهادی را از مشخصه‌های بارز بسیجیان توصیف و تصریح کرد: در تلاشیم در حلقه‌های صالحین علم و عمل با هم تجلی یابد. بسیجیان استان خوزستان در حلقه‌های صالحین پیشتاز و در صادقین هم موفق و درخشان ظاهر شده‌اند امیدواریم این درخشش‌ها همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام
captcha