رهبر انقلاب انگشتر خود را به قاسم مقدمی هدیه دادند
کد خبر: 4059885
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

رهبر انقلاب انگشتر خود را به قاسم مقدمی هدیه دادند

مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار با نمایندگان مجلس، ضمن قدردانی از قاسم مقدمی به عنوان قاری قرآن مجلس، انگشتر خود را به وی اهدا کردند.

رهبر انقلاب انگشتر خود را به قاسم مقدمی هدیه دادندبه گزارش ایکنا از خوزستان، در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، که ۴ خرداد برگزار شد، قاسم مقدمی، قاری بین المللی، خوزستان به عنوان قاری مجلس حضور یافت‌ و از سوی مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت.

این قاری قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: بعد از اتمام مراسم دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، محافظان ایشان به من فرمودند که حضرت آقا شما را به حضور طلبیدند. در اتاق پشت حسینیه، معظم‌له روی صندلی نشسته بودند. ابهت، بزرگی و سیمای نورانی ایشان تمام وجودم را تسخیر کرده بود، به حدی که از یک تشکر ساده هم عاجز مانده بودم.
ایشان به بنده فرمودند بنده تلاوت‌های شما را می‌پسندم و این را برادران اطراف بنده می‌دانند. امروز هم تلاوت بسیار خوبی داشتید. هم انتخاب آیات و هم روش خواندن شما خیلی مناسب و تاثیرگذار بود.

من شما را خواستم که از شما تشکر کنم و دعا می‌کنم در این مسیر بیش از پیش موفق باشید. و انگشتر را از دست مبارکشان به بنده هدیه فرمودند و از اتاق خارج شدند. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۶
0
0
عکس آقای مقدمی رو گذاشته بودید خوب بود.
captcha