اجرای طرح تابستانه حفظ 4 جزء قرآن در دزفول
کد خبر: 4077897
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

اجرای طرح تابستانه حفظ 4 جزء قرآن در دزفول

دوره حفظ 4 جزء قرآن کریم با عنوان طرح رحله توسط شعبه مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در دزفول در این شهرستان در حال برگزاری است.

طرح تابستانه حفظ 4 جزء قرآن در دزفولحجت‌الاسلام میثم ساکی‌نوری‌زاده‏‏‏‏‏، مدیر شعبه موسسه بیت‌الاحزان در دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره اجرای طرح رحله در این شهرستان اظهار کرد: این طرح با موضوع حفظ چهار جزء قرآن کریم با شرکت 68 نفر از علاقه‌مندان به حفظ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این طرح در حال حاضر موفق به حفظ یک و نیم جزء از قرآن کریم شده‌اند‏، افزود: مصطفی عبداللهی، حسین شفیعی، محمدحسین آتشی، رضا جهانبخشی و حسین بدوی استادان این طرح هستند.

مدیر شعبه موسسه بیت‌الاحزان در دزفول گفت: این طرح  در تاریخ 10 شهریورماه سال جاری به پایان می‌رسد و  محل برگزاری آن خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور است.

یادآوری می‌شود، طرح ملی رحله با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره و جزء ۳۰ به صورت شبانه‌روزی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مرکز قرآنی حوزه‌های علمیه کشور برای هشتمین سال پیاپی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha