مسئولان کارگروه‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن معرفی شدند
کد خبر: 4100597
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

مسئولان کارگروه‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن معرفی شدند

دبیر ستاد اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن از تعیین کارگروه‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و صدور احکام آنها خبر داد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنحجت‌الاسلام فائز فائزی، دبیر ستاد اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه کارگروه‌های برگزار کننده این مسابقات تعیین شده و احکام مسئولان آن صادر شده است، گفت: رئیس ستاد برگزاری مسابقات، حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان است. مسئولان کارگروه‌ها نیز به ترتیب زیر تعیین شدند: علی علیزاده، مسئول کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، میثم رشنو، مسئول کارگروه حراست و انتظامات، سیدحمزه حسینی، مسئول کارگروه نظارت و بازرسی، مصطفی معرف، مسئول کمیته فناوری، حجت‌الاسلام، روح‌الله عرفانی، مسئول کمیته فرهنگی و حجت‌الاسلام مجتبی خمیدی، مسئول کمیته محافل قرآن، علی شریفی، مسئول کمیته مالی و پشتیبانی و جلیل سرخی، مسئول کمیته مدعوین. 

وی ادامه داد: همچنین حجت‌الاسلام حردانیان به عنوان مسئول کمیته مسابقات و فوق برنامه تعیین شد و مسئول کمیته بانوان نیز به زودی تعیین خواهد شد. مسئولان دو کمیته اجرایی و فنی مسابقات نیز توسط اوقاف کشور تعیین خواهند شد.

دبیر ستاد اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن گفت: جلسات هماهنگی با مسئولان کارگروه‌ها به منظور فراهم کردن تمهیدات لازم و هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات هر هفته در حال برگزاری هستند. 

فائزی اظهار کرد: در کنار مسابقات، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری 45 محفل قرآنی در سطح استان در حال انجام است. این محافل از 1 دی آغاز شده و تا 22 دی که افتتاحیه مسابقات در استان است، ادامه خواهد داشت. 

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی (قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن) در دو بخش بانوان و آقایان به مدت هفت روز از ۲۲ تا ۲۸ دی در اهواز برگزار خواهد شد. 

به گفته حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه هماهنگی مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم که نهم آبان در خوزستان برگزار شد، خوزستان در این مسابقات، میزبان حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ متسابق و داور قرآنی از سراسر کشور خواهد بود. مسابقات بانوان در مجموعه گیت بوستان و مسابقات آقایان در سالن اجتماعات شرکت ملی نفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت غیر حضوری و پخش فایل‌های ضبط شده برای گروه داوری اجرا می‌شود. این مرحله از ۱۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان در مجموعه مجتمع امام خمینی(ره) در اتوبان رسالت برگزار خواهد شد. نفرات برگزیده این مرحله، به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان خوزستان راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha