اجرای پویش سفره احسان در مناطق محروم خوزستان
کد خبر: 4104808
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

اجرای پویش سفره احسان در مناطق محروم خوزستان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع ۴۱ تن بسته پروتئینی مرغ سبد کالای معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان خوزستان در قالب رزمایش همدلی و احسان با عنوان پویش سفره احسان خبر داد.

پویش سفره احسانبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمدرضا علیپور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در آیین توزیع «پویش سفره احسان» بین نیازمندان خوزستان که از سوی  بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شد، از توزیع ۴۱ تن بسته پروتئینی مرغ سبد کالای معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان خوزستان در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

وی گفت: این بسته‌ها در قالب رزمایش همدلی و احسان با عنوان پویش سفره احسان، با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح شهرستان‌ها بین نیازمندان و مددجویان خوزستان توزیع شد.

علیپور با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای ایران همدل انجام می‌شود، گفت: در هفته گذشته با کمک بنیاد احسان، ۱۵ هزار کیلو گوشت و بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

علیپور با اشاره به همکاری نیروی جهادی و داوطلب در تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان، گفت: بخشی از این افراد فعالان مراکز نیکوکاری و نیروهای بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به مشارکت این ستاد در کار‌های خیر عمرانی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سلامت اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، دارو و درمان از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) محسوب می‌شود که این اقدامات با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع‌دوست استان خوزستان با این نهاد در راستای کمک به محرومان به رشد کمک‌های مردمی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد افزود: از خدمات همکاری ستاد اجرایی فرمان امام تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره در امور خیر و کمک به مستضعفین ایتام و محرومین همراه بوده و این رزمایش‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha