دو دارالقرآن در ناحیه ۳ آموزش و پرورش خوزستان افتتاح شدند
کد خبر: 4105077
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

دو دارالقرآن در ناحیه ۳ آموزش و پرورش خوزستان افتتاح شدند

همزمان با نخستین روز از هفته قرآن، عترت و نماز، دو دارالقرآن‌ در ناحیه ۳ اهواز افتتاح شدند.

افتتاح دارالقرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه افتتاح دو دارالقرآن‌ در ناحیه ۳ اهواز گفت: یکی از تأکیدات ما از ابتدا این بود که زیباترین و بهترین جای هر مجموعه آموزش و پرورش باید به دارالقرآن‌ها اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به افتتاح دو دارالقرآن در ناحیه سه اهواز گفت: مبلغ مختصری از طریق اداره کل به چهار ناحیه اهواز و در شهرستان‌ها به همین شکل اختصاص پیدا کرد. در ناحیه دو و سه اتفاقات خوبی افتاد. در ناحیه یک نیز خیر دارالقرآن سازی مجموعه بسیار خوبی آماده کرده که به زودی در همین هفته افتتاح می‌شود. 

حمیدی‌نژاد با تصریح به اینکه اتفاقات اخیر نشان دهنده این است که از قرآن فاصله گرفته‌ایم، گفت: ان شاءالله با رجوع به قرآن و تبعیت از قرآن بتوانیم در این مسیر الهی را حرکت کنیم و این اتفاقات را پشت سر بگذاریم. درباره دارالقرآن مرکزی نیز خیری پای کار آماده است، اما نیاز به هزینه بیشتری وجود دارد. 

سعیدی‌پور، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز در این باره گفت: بر اساس وظایفی که بر عهده ما است و برنامه نظام تعلیم و تربیت سعی می‌کنیم مسائل عمرانی را با اهداف و برنامه‌های محوله منطبق کنیم. در زمینه دارالقرآن پیگیری‌هایی در حال انجام است. چند دارالقرآن در نواحی مختلف وجود دارند که تلاش می‌کنیم با جذب مشارکت و حمایت خیرین تکمیل کنیم. مجموعه‌ای به مساحت هزار و 700 متر در ناحیه 4 اهواز داریم که درصدد رایزنی هستیم تا با جذب حمایت خیرین و اعتبارات دولتی آن را تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

انتهای پیام
captcha