اعزام نمایندگان خوزستانی بخش نغمات دینی به مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4105150
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

اعزام نمایندگان خوزستانی بخش نغمات دینی به مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از اعزام گروه‌ها و نمایندگان خوزستان در رشته‌های نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، از فردا 17 آذرماه خبر داد.

مسابقات سراسری قرآنجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ۱۸ آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، گفت: اعزام گروه‌ها و نمایندگان خوزستان به این دوره از مسابقات از فردا 17 آذرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: نمایندگان خوزستانی در بخش نغمات دینی، در رشته مدیحه سرایی و همخوانی بانوان، دو گروه ریحانةالنبی و نورالزهرا هستند که فردا اعزام می‌شوند. در رشته دعاخوانی نیز عفت ابول‌زاده نماینده استان در این مسابقات است.

سرخی با بیان اینکه 19 آذر نوبت اعزام آقایان است، گفت: در رشته مدیحه سرایی و همخوانی آقایان گروه‌های آل یس، نور الزهرا، اثنی عشر و الانوار از خوزستان حضور دارند و در رشته دعاخوانی آقایان، احمد راهی مالکی و علی محمد دامچین در این مسابقات حضور دارند.

یادآور می‌شود، در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن، در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان ۱۱ گروه، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

گفتنی است، مهدی دغاغله، قاری پیشکسوت استان خوزستان داوری بخش لحن این مسابقات را در بخش آقایان بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha