اعلام فراخوان حمایت از طرح‌های فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای در خوزستان
کد خبر: 4106335
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

اعلام فراخوان حمایت از طرح‌های فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای در خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان حمایت از طرح‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای در محورهای «قرآن و عترت»، «رسانه و هنر»، «فرق و ادیان»، «جهاد تبیین»، «خانواده و جمعیت»، «تولید محتوای فاخر» و «سبک زندگی» در استان خبر داد.

حجت الاسلام کلاه کجحجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: فراخوان حمایت از طرح‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام شده است.

وی گفت: محور طرح‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شامل «قرآن و عترت»، «رسانه و هنر»، «فرق و ادیان»، «جهاد تبیین»، «خانواده و جمعیت»، «تولید محتوای فاخر» و «سبک زندگی» است.

کلاه‌کج افزود: در حمایت از طرح‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فضای مناسب جهت تقویت روحیه نشاط و تعالی در جامعه، اعتبارات حمایتی در قالب جدول ۱۷ به موسساتی که دارای مجوز رسمی ثبت شده و حساب رسمی مالیاتی باشند اعطا می‌شود. موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی سطح استان خوزستان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی https://khz.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha