تفکر پژوهش محور بیش از گذشته مورد نیاز جامعه است
کد خبر: 4108301
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

تفکر پژوهش محور بیش از گذشته مورد نیاز جامعه است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به ضرورت توجه به پیوست پژوهشی در تصمیمات، گفت: امروز تفکر پژوهش محور به مراتب بیش از گذشته مورد نیاز جامعه ما است.

آیت عادلی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در آیین  تقدیر از برگزیدگان پژوهشی سال ۱۴۰۱ که امروز ۲۸ آذرماه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، بیان کرد: پژوهش از کوچه پس کوچه‌های فراوانی باید عبور کند تا بتواند به محصول و نتیجه برسد و در نتیجه خوب است که پژوهشگران از تجربیات خود و سختی‌های این راه بگویند.

وی افزود: در گذشته شاید توجه به پژوهش به عنوان امر تزئینی مورد توجه بود و آن را خیلی جدی مورد توجه قرار نمی‌دادیم اما امروز باید دید که در کنار هر تصمیم بزرگ و کوچک در هر حوزه‌ای، آیا پیوست پژوهشی وجود دارد یا نه؟ امروز تفکر پژوهش محور به مراتب بیش از گذشته مورد نیاز جامعه ما است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: امیدواریم که تقدیر از پژوهشگران نتیجه بسط این تفکر باشد که مدیران تصمیم‌گیرنده به پیوست‌های پژوهشی توجه کنند و در سرلوحه کارشان باشد و نتیجه دیگر این تقدیر، برداشتن موانع جلوی راه پژوهشگران باشد. امیدواریم تفکر پژوهش محور و اقدامات پژوهش محور در جامعه ما تبدیل به فرهنگ شود.

انتهای پیام
captcha