اعزام ۱۵۰۰ دانش‌آموز استعداد درخشان کشور به اردو‌های راهیان‌نور
کد خبر: 4116300
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

اعزام ۱۵۰۰ دانش‌آموز استعداد درخشان کشور به اردو‌های راهیان‌نور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعزام ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه به مناطق عملیاتی خبر داد.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاحیه اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزان غرب اهواز، امروز، یکشنبه، دوم بهمن در دبیرستان شاهد میثاق اهواز برگزار شد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه این آیین با بیان اینکه این دانش‌آموزان پاسداران آینده این انقلاب هستند، گفت: پاسداری یک شغل نیست، بلکه یک تفکر و اندیشه است. این حرکت در پاسداشت شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است. 

وی با بیان اینکه این تفکر در نظام جمهوری اسلامی، جاری و ساری است، افزود: ما میزبان راهیان نور از سراسر ایران اسلامی هستیم. امسال کار ویژه‌ای برای استعدادهای درخشان انجام می‌شود و 1500 نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه از 23 تا 15 بهمن به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

حمیدی‌نژاد گفت: در مجموع در چهار ناحیه اهواز با هماهنگی دو ناحیه امام حسین(ع) و امام علی(ع)، 20 هزار دانش‌آموز عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند و در کل استان این آمار 32 هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: در این برنامه، اردوهای راهیان پیشرفت نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود این اردوها آموزش همه‌جانبه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha