هماهنگی‌های لازم برای حضور راهیان نور در حال انجام است
کد خبر: 4120587
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴

هماهنگی‌های لازم برای حضور راهیان نور در حال انجام است

استاندار خوزستان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است،‌ گفت: مسائل مربوط به راهیان نور در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی پیگیری می‌شود.

علی اکبر حسینی محراببه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان عصر سه‌‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ در نشست هماهنگی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور که در محل استانداری برگزار شد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است و بنا شد تا مسائل مربوط به راهیان نور در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی پیگیری شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی به سهولت به زیارت خود بپردازند.

استاندار خوزستان با اشاره به میزان جذب توریست مذهبی در خوزستان در مقایسه با سایر کشورها عنوان کرد: کشوری مانند عربستان همه توان خود را بر جذب توریست مذهبی می‌گذارد و در رویداد حج تنها میزبان دو میلیون نفر است در حالی که خوزستان به تنهایی دو میلیون زائر را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه راهیان نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمن را به تصویر می‌کشد، افزود: خوزستان دروازه ورود تشیع بوده و شلمچه همانند بهشت است، هر چه به آن رسیدگی کنیم، بهشتیان را پرورش داده‌ایم.

حسینی‌محراب در پایان گفت: راهیان نور بخشی از استان خوزستان است؛ بنابراین همه ما موظف به پیگیری مشکلات راهیان نور هستیم.

انتهای پیام
captcha