جراحی رایگان بیماران شکاف لب و کام در رامهرمز
کد خبر: 4122242
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

جراحی رایگان بیماران شکاف لب و کام در رامهرمز

گروه مؤسسه سلامت مرهم متشکل از ۳۰ جراح پلاستیک از امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور در شهرستان رامهرمز، کار خود را برای جراحی بیماران نیازمند شکاف لب در این شهرستان آغاز کرد.

ویزیت بیماران شکاف لب و کامبه گزارش ایکنا از خوزستان، موسسه ملی ندای سلامت مرهم هر ساله چندین سفر درمانی رایگان به نقاط مختلف کشور جهت انجام عمل‌های درمانی رایگان در بخش فک، صورت و جمجمه انجام می‌دهد. پزشکان عضو این مؤسسه از صبح امروز 26 بهمن وارد خوزستان شده و کار درمانی خود را در شهرستان رامهرمز آغاز کرده‌اند.

محمدعلی کیانی، مدیرعامل مؤسسه ملی سلامت مرهم در این باره به ایکنای خوزستان گفت: گروه مؤسسه سلامت مرهم متشکل از ۳۰ جراح پلاستیک از امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور در شهرستان رامهرمز، کار خود را برای جراحی بیماران نیازمند شکاف لب در این شهرستان آغاز کرد.

وی اظهار کرد: پزشکان این گروه به مدت سه روز در بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز مستقر خواهند بود و به بیماران شکاف لب و شکاف کام به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند. پیش بینی می‌شود در این مدت ۱۳۰ عمل جراحی فوق تخصصی شکاف لب و کام توسط این گروه در رامهرمز انجام شود.  

به گفته کیانی، حضور گروه پزشکی مرهم در رامهرمز، سی‌امین سفر خیریه این گروه برای درمان رایگان بیماران شکاف لب و شکاف کام است. 

گفتنی است، سنگ‌بنای این فعالیت نوع‌دوستانه در سال 1387 توسط پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی، پزشک خوزستانی و پراستنادترین دانشمند ایرانی در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی گذاشته شد که فوق تخصصی‌ترین گروه جراحان پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان را در قالب مؤسسه ملی ندای سلامت مرهم گرد هم آورد.

انتهای پیام
captcha