رقابت ۵۵۰ دانش‌آموز دختر در مسابقات قطب اول قرآن، عترت و نماز خوزستان
کد خبر: 4124195
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

رقابت ۵۵۰ دانش‌آموز دختر در مسابقات قطب اول قرآن، عترت و نماز خوزستان

جشنواره قطب اول چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز خوزستان که از ۳ اسفند به میزبانی رامشیر آغاز شده است با رقابت ۵۵۰ دانش‌آموز دختر ادامه دارد.

مسابقات قرآن دانش آموزیبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسابقات هجدهمین دوره جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان از ۳ اسفند به میزبانی رامشیر به عنوان قطب اول جشنواره‌های قرآنی آغاز شد. رقابت‌های پسران با شرکت 600 دانش‌آموز در روزهای 3 و 4 اسفند برگزار و نتایج آن نیز اعلام شد.

مسابقات دختران نیز با شرکت 550 دانش آموز متوسطه اول و دوم از روز گذشته 5 اسفند در رامشیر آغاز شد و امروز 6 به پایان می‌رسد.

گفتنی است، شهرستان رامشیر به عنوان قطب اول جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن امسال، میزبان دانش آموزان متخب شهرستان‌های رامهرمز، امیدیه، خرمشهر، اروندکنار، بندرامام، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان بود.

گفتنی است، جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان در ادامه میهمان شهرستان کارون و لالی به عنوان میزبان جشنواره قطب دوم و سوم است. ۳ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز از سراسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند. 

رشته‌های مسابقات شامل قرائت، حفظ قرآن کریم (رشته‌های جزء سی، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، فهم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، مداحی(پسران)، دعاخوانی (دختران)، اذان (پسران)، احکام و انشای نماز  است.

انتهای پیام
captcha