تولید مستند موشن «چهارده خورشید» و «قصه نورانی امام زمان(ع)» + فیلم
کد خبر: 4126037
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

تولید مستند موشن «چهارده خورشید» و «قصه نورانی امام زمان(ع)» + فیلم

شبکه رسانه‌ای «صف» در آستانه نیمه شعبان از دو اثر جدید خود که شامل مجموعه مستند موشن «چهارده خورشید» با محوریت کتاب انسان 250 ساله و همچنین کمیک موشن «قصه نورانی امام زمان(ع)» هستند، رونمایی کرد.

میلاد امینی موحدحجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، مدیر شبکه رسانه‌ای «صف» در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره آخرین تولیدات این شبکه گفت: روز گذشته دورهمی سالانه عوامل و فعالان شبکه رسانه‌ای صف برگزار شد و در حاشیه این همایش از دو اثر جدید شبکه شامل مجموعه مستند موشن «چهارده خورشید» با محوریت کتاب انسان 250 ساله و همچنین کمیک موشن «قصه نورانی امام زمان (ع)» رونمایی شد.

وی اظهار کرد: مجموعه مستند موشن «چهارده خورشید» به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی به سفارش دانشگاه جامعة‌المصطفی(ص) تولید شد و قرار است در کشورهای مورد نظر این دانشگاه توزیع شود.

امینی‌موحد با بیان اینکه کار پیش‌تولید این اثر در سه ماه و کار تولید آن نیز به مدت دو ماه انجام شد، گفت: نکته جالب درباره این مستند موشن تکیه آن به کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» مقام معظم رهبری در معرفی اهل بیت(ع) است.

مدیر شبکه رسانه‌ای صف افزود: اثر دوم «قصه‌ نورانی امام زمان(ع)» است که برای گروه سنی نونهال و کودک تولید شده و قرار است از شبکه پویا پخش شود. این اثر طی چهار ماه آماده شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجموعه صف صرفاً به دنبال تولید نیستیم؛ بلکه به دنبال محصولاتی هستیم که پاسخگوی نیازهای جامعه ما باشند؛ چه در حوزه ترویج فرهنگ اهل بیت و قرآن کریم و چه در حوزه پاسخگویی به سؤالات و شبهات روز. تمام تلاش ما در مجموعه صف این است که در هر تولیدی که انجام می‌دهیم به یکی از پنج مؤلفه‌ مورد نظر مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید شده است نزدیک شویم و این دو اثر به مؤلفه سبک زندگی که یکی از مؤلفه‌های بیانیه گام دوم است، بر می‌گردد.

امینی‌موحد گفت: کارهایی که در مجموعه صف تولید می‌شوند بدون هیچ چشمداشت مالی و در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن کریم هستند و این مجموعه وابسته به هیچ نهاد و دستگاهی نیست.

مدیر شبکه رسانه‌ای صف در پایان گفت: در مسیر تولیدات خود با دو چالش مواجه هستیم؛ یکی از این چالش‌ها به مسئولان برمی‌گردد؛ مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای که در استان فعالیت می‌کنند معمولاً مکانی که به صورت کانونی در آن بتوانند کارهای خود را پیگیری کنند ندارند. چالش دیگر به نیروهای جبهه فرهنگی استان برمی‌گردد که متأسفانه هنوز جبهه نشده‌اند و جبهه مشترکی برای طراحی عملیات فرهنگی نداریم. با وجود اینکه کارهای خوبی از سوی مجموعه‌های فرهنگی استان تولید می‌شود، اما این کارها طبق برنامه و نقشه مدون نیست که امیدواریم این دغدغه به زودی برطرف می‌شود.

گفتنی است، مراسم رونمایی از مجموعه مستند موشن «چهارده خورشید» و کمیک موشن «قصه نورانی امام زمان(ع)» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی و مادر شهید عادلی از شهدای مدافع حرم استان همراه و تقدیر از وی همراه بود.

انتهای پیام
captcha