برگزاری همایش مدیران بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان + عکس
کد خبر: 4128754
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

برگزاری همایش مدیران بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان + عکس

همایش مدیران بنیادهای فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان با هدف تجدید عهد با امام زمان(عج) به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، فعالیت‌ها و همچنین گزارش و تبیین اهداف سال آینده به میزبانی رامشیر برگزار شد.

همایش مدیران بنیادهای مهدویت خوزستانمحمود حمیداوی، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) رامشیر با اشاره به برگزاری همایش مدیران بنیادهای فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان به میزبانی رامشیر، گفت: همایش مدیران مراکز فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)، سالی یک بار در اسفندماه برگزار می‌شود. هدف این همایش تجدید عهد با امام زمان(عج) به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و فعالیت‌ها و همچنین گزارش و تبیین اهداف سال آینده بود.

وی اظهار کرد: شهرستان رامشیر با دارا بودن توانمندی، ظرفیت و نیروی انسانی خوب و ایده‌های بکر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مهدویت توانسته نقش پررنگ خود را در این زمینه نشان دهد و به زعم مدیر بنیاد مهدویت استان یکی از سرآمدهای شهرستان‌ها در فعالیت باشد.

حمیداوی اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های این شهرستان، این گردهمایی تنها در رامشیر برگزار می‌شود. در این گردهمایی که پنج شنبه، 25 اسفند برگزار شد، پیشنهاد شد این نشست‌ها در چهار فصل و در هر فصل به میزبانی یک شهرستان برگزار شود. فصل چهارم نیز در اسفندماه به عنوان جمع‌بندی این همایش‌ها اتفاق بیفتد.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) رامشیر ادامه داد: رامشیر با چند ایده‌ جدید این گردهمایی را اجرا کرد که شامل نگاهی به نقش هنرهای تجسمی در موضوع مهدویت، شیوه‌ کار مجازی در امور بین‌الملل، شیوه‌ به کارگیری استعدادهای هر شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های آن بود. در این همایش نمایشگاهی از هنرهای تجسمی و نقش آنها در ترویج آموزه‌های مهدویت در جامعه ارائه شد که منجر به امضای تفاهم‌نامه‌ بین مسئول هنرهای تجسمی و شهرداری رامشیر برای زیباسازی شهرستان شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شیوه‌ تولید برنامه‌های بین‌المللی بحث شد و از سویی دیگر نشان داده شد که از مهدکودک‌ها تا مدارس ابتدایی تا متوسطه و سایر اقشار مردم چه نقش‌هایی می‌توانند داشته باشند. در این همایش نمونه کارهای هنری مهدوی از کودکستان، دانش آموزان دبستان و مقاطع بالاتر ارائه شد تا همه بدانند که می‌توانند در امر ظهور سهیم باشند.

حمیداوی با بیان اینکه در همایش تلاش شد وحدت، همدلی، همراهی و هماهنگی بین ارکان یک شهر را به تصویر بکشیم ، گفت: در شهری که وحدت و همدلی باشد و اخلاص و عشق باشد هیچ کاری سخت نیست و در سخت‌ترین شرایط در شهرستان‌هایی که از کمترین امکانات بهره می‌برند هم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد؛ چنانکه شهرستان رامشیر به عنوان پایگاه مهم برنامه‌ریزی فعالیت‌های بنیادهای مهدویت استان خوزستان مشخص شده است. 

انتهای پیام
captcha