آزادی ۱۴۹ زندانی در خوزستان در پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم
کد خبر: 4129161
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

آزادی ۱۴۹ زندانی در خوزستان در پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از آزادی ۱۴۹ زندانی با اجرای پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم در استان خبر داد.

زادی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به نقش اثرگذار شورای حل اختلاف و ستاد صبر جهت مختومه کردن پرونده‌ها به صلح و سازش، گفت: باهدف تحقق فرامین مقام معظم رهبری و سند تحول قضایی مبنی بر زندان زدایی و ترویج و گسترش فرهنگ فاخر و خداپسندانه صلح و سازش در جامعه، در آستانه سال نو اعضای خدوم در شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح خوزستان در اقدامی بی نظیر و در مدت کوتاهی توانستند با پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم ۱۴۹ نفر از زندانیان استان را آزاد کنند.

وی افزود: با همکاری خیران و فعالیت‌های گسترده معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان همواره پرونده‌های زندانیان محکوم به قصاص و جرائم غیرعمد با تشکیل کارگروه‌هایی، به صلح و سازش منتهی می‌شوند.

امانت بهبهانی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست دادگستری خوزستان، سیاست‌ها و اهداف دستگاه قضایی، یکی از برنامه‌های مهم توسعه حل اختلاف استان پیگیری جدی پرونده‌های زندانیان جرائم غیر عمد و فراهم کردن زمینه آزادی آنان است که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به حول قوه الهی در سال ۱۴۰۲ این برنامه راهبردی و بسیار مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha