مسئولان با کارهای جهادی شبانه روزی مشکلات معیشتی را برطرف کنند
کد خبر: 4129392
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

مسئولان با کارهای جهادی شبانه روزی مشکلات معیشتی را برطرف کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تبریک سال نو تأکید کرد: مسئولان امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، پر تلاش و شبانه روز اقداماتی را داشته باشند و باتوجه به مشکلات بسیار مردم در زمینه معیشت، باید در قالب کارهای جهادی و شبانه روز بتوان مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام موسوی‌فردبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت آغاز سال نو در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ به همه هموطنان به ویژه مردم استان خوزستان گفت: از خداوند متعال مسألت می‌کنیم سال ۱۴۰۲ را سال ظهور امام زمان(عج) قرار دهد و امیدوارم امسال سالی پر خیر و برکت برای همه هم وطنان و خوزستانی‌های عزیز باشد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: باتوجه به همزمانی فصل بهار با بهار قرآن کریم هر دو مناسبت را به سهم خودم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

موسوی‌فرد تأکید کرد: مسئولان امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، پر تلاش و شبانه روز اقداماتی را داشته باشند و باتوجه به مشکلات بسیار مردم در زمینه معیشت، باید در قالب کارهای جهادی و شبانه روز بتوان مشکلات را حل کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به سفر روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور به استان خوزستان، افزود: رئیس جمهور گفت که سلام بنده را به مردم خوزستان برسانید و اعلام کرد که تمام تلاش دولت این است که زمینه اشتغال جوانان را فراهم و مشکلات مردم در کل کشور به ویژه خوزستان را برطرف کند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: از مردم نیز درخواست دارم که تعامل و همراهی با مسئولان را مضاعف داشته باشند تا سالی پر خیر و برکت را به همراه داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha