چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4130313
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۶
۱۸ فروردین

چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان ۱۸ فروردین در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن و عترت خوزستانسیدکریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از جمعه، 18 فروردین در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز خبر داد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه بعد از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان است.

موسوی درباره محتوای نمایشگاه قرآن و عترت امسال گفت: در این نمایشگاه، نزدیک به 100 غرفه محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب است و 30 غرفه نیز به حوزه کتاب اختصاص داده شده و کتب‌ فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت(ع) را از ناشران سراسر کشور جمع‌آوری کرده و عرضه خواهد کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن قدردانی از ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان برای همکاری در جهت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مصلی، خاطرنشان کرد: در بخش جنبی این نمایشگاه محافل انس با قرآن، رونمایی از آثار قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی، شبی با شهدا و ... برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شهرداری و شورای شهر اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز میراث فرهنگی استان، ستاد کانون‌های مساجد خوزستان و ... در این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha