راه‌اندازی ۱۸۰ آشپزخانه ویژه طرح «اطعام مهدوی» در خوزستان
کد خبر: 4130355
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

راه‌اندازی ۱۸۰ آشپزخانه ویژه طرح «اطعام مهدوی» در خوزستان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از راه‌اندازی ۱۸۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده برای طبخ و توزیع غذای گرم با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خوزستانی خبر داد.

طرح «اطعام مهدوی» در خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حافظ منصوری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان  در مراسم آغاز به کار آشپزخانه مرکزی اطعام مهدوی امداد استان خوزستان بیان کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با همراهی خیران میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی از راه‌اندازی ۱۸۰ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری و مشارکت خیرین در قالب اطعام مهدوی و افطاری ساده در سراسر استان خوزستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این اولین آشپزخانه است که با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) در مسجد الرحمن اهواز افتتاح شد.

منصوری گفت: در این طرح بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر استان خوستان بین نیازمندان توزیع می‌شود که با مشارکت امداد، مراکز نیکوکاری، مردم نیکوکار، موسسات خیریه، بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی واستفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و صنایع صورت می‌گیرد.

قائم مقام  کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب رزمایش اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی امور خیر و احسان از راهبردهای مهم کمیته امداد است افزود : طرح سفره‌های افطاری ساده به منظور زمینه سازی برای مشارکت مردم و خیرین در برنامه‌های ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی بیشتر از برکات این ماه در قالب اطعام نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان اجرا می‌شود.

بنا بر اعلام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به پویش اطعام مهدوی – افطاری ساده، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۱# اقدام کنند و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha